Frånvaro

2011-05-05 - 00:43:42 / Dagboken / 1 Kommentarer

Hej! Har haft en del att göra på senaste, eller ja, jag jobbar ju, så mycket tid går ju åt till det så klart. Men det gillas, kom hem från jobbet för en stund sedan, glad och speedad. Det gick bra idag fast det var ett tag sedan jag jobbade kväll. Har i alla fall lite information om plexiglastavlan, tävlingen är nu avslutad, dock inte avgjord. Imorgon ska jag se över alla bidragen med dess bilder och motiveringar och välja ut en värdig vinnare!

Nu säger jag godnatt,

Kika in här senare så får vi se vem som blir den lyckliga vinnaren! :)

Nene

Svar: japp, det är kul :) Hoppas på det bästa ;)

Datum: 2011-05-05 | Tid: 00:52:52
Blogg/hemsida: http://ireene.blogg.se/




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar: