Brrrrrrrr!

2011-05-03 - 16:26:33 / Foto - Natur / 2 Kommentarer


Imorse när jag kikade ut fick jag se att det otroligt nog SNÖADE! Herregud. Men men, det har väl hänt förut i maj månad. Men fy sjutton vad tråkigt, nu vill man ju bara ha mer sol och värme och sen sommar! Dagarna går relativt fort då det är mycket att göra, min portfolio som jag håller på att få hjälp med är snart klar.....tror det kommer bli bra! Sen har jag ju lite "plåtningar" på G också om man kan säga så, hoho! :)

IMORGON AVSLUTAS TÄVLINGEN! DU KAN VINNA EN TAVLA VÄRD CA 1000KR! KLICKA HÄR FÖR ATT DELTA!

ANNA'S FOTO

SV: okej :)



går det bra om jag anmäler mig idag och ställer inlägget på tidsinställd till 21.00 imorgon eller något? :D

Datum: 2011-05-03 | Tid: 18:57:19
Blogg/hemsida: http://annasfoto.webblogg.se/

M I K A E L A

fin bild!

Datum: 2011-06-24 | Tid: 01:48:02
Blogg/hemsida: http://bjarvemikaela.blogspot.com




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar: