Vinnaren är..........

2011-05-05 - 14:27:44 / Tävlingar / 0 Kommentarer

Ett stort grattis till André som vunnit en plexiglastavla från plexiframkallning.se, värd ca. 1000kr! Hans motivering löd såhär:

"Jag tycker att jag ska vinna p.g.a att jag helt enkelt, enligt mig själv har tagit en bra bild med schysst skärpa och sköna färger. Och det är väll det en tävling går ut på, att göra någonting bra? Tycker även att jag sticker ut lite ur mängden med en fartfylld crossbild istället för alla dessa blommor O.s.v ;) Bilden innehållar mitt lilla egna vårtecken, cross säsongen har startat igen! och jag har länge varit sugen på en plexiglastavla, men dom är så förbannat dyra."

Jag håller med André och anser att det är en unik bild han valt jämfört med alla de andra som var med och tävlade, och bilden något som speglar hans intresse och personlighet. Tack till alla andra som var med och tävlade!




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar: